Hämta saker

God morgon.
Sitter här med mitt morgonkaffe och surfar runt lite. Idag ska jag hämta alla mina saker och sedan blir jag SAMBO. Älsklingen sover fortfarande så vi åker väl kanske runt 10 tiden. Ska bli skönt att ha allt samlat på samma ställa. Hatar att ha lite där och lite här. Han chef är så snäll så att han har fått låna deras lastbil, så slapp man hyra släp och så. Fast hans pappa kunde ha fixat det men bättre med lastbil, då är man säker på att allt får plats.
Sen blir det hem och packa upp lite smått och sen bär det av på middag till svärföräldrarna. Mysigt värre.
Idag skiner solen lite smått så hoppas att vi slipper regnet idag, igår regnade de hela dagen. Man blir lite nere då känner jag.
Kvällen igår bestod av ost, vin och film. En film värd att se, den var rolig =) Good Luck Chuck.
Somnade ganska så tidigt, var uppe i ottan kändes det som men det har vart skönt att få sova länge. När man är ledig blir dygnet lite konstigt =)
Gå gärna in här och gissa vilken Sören jag menar =)
Nu ska jag fortsätta dricka mitt kaffe och svara på lite kommentarer.
Puss så länge.

Kommentarer
Postat av: Lucy

God morgon :) fin blogg du har

2010-07-31 @ 09:13:43
URL: http://lucyloveslennon.blogg.se/
Postat av: moa

Hejsan! Det är såhär, att jag behöver din hjälp!

Jag är med i en fototävling, och försöker ragga röster.

Så, nu räknar jag med dig! Som tack för detta, så länkar jag dig på min blogg!



Du får fler besökare. Jag får röster. Alla vinner på detta?

Ursäkta för detta om du inte är intresserad, men.



Gå in på min blogg för att läsa mer! Supertack! :)

2010-07-31 @ 11:47:18
URL: http://moathemoses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0