Vilken sören?

Hej hopp i trollskogen =)
Sitter och tittar på  hundar, har redan ett namn =) Sören ska han heta. Min älskade Shih Tzu Fanny gick som jag skrivit tidigare bort i en olycka i år och det går inte en dag att jag tänker på henne. Så nu har jag funderat länge på att köpa en ny, självklart en Shih Tzu (korthårig)
Jag vill ha en nuuuuu. En att gå ut på promenad med, få skämma bort och köpa en massa leksaker till och bara mysa med.
Så, snart ska jag bli med hund (måste bara jobba ihop lite pengar, eller flirta med pappa;) )
Och namnet Sören är ju bara självklart för mig.
Vilken Sören ska att döpa min blivande hund efter?
Vilken Sören?
Sören who?

Kommentarer
Postat av: E M M A

sv: Så bra, tack :P

vad gör du då? :)

2010-07-30 @ 19:35:38
URL: http://lifebyemma.webblogg.se/
Postat av: felicia

var med och tävla om att bli dagens blogg i min blogg :)

2010-07-30 @ 19:49:25
URL: http://akerstroms.blogg.se/
Postat av: Bosse

Ser ut som en fotbollstränare... hmm..

SÖREN CRATZ?!?!

2010-07-31 @ 10:04:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0