trevlig kväll @ O´Learys

Igår var jag, älsk, hans pappa och svåger på O´Learys, mkt trevligt. Dock var det inte mitt lag som de visade på tv men det var trevligt ändå, god mat och god öl =) Malmö vann Skånederbyt, så det var en bra stämmning. DIF förlorade mot Åtvidaberg men det gör ingen för nu ligger AIK under strecket. Bye bye......

Patriks mamma kom och hämtade oss så vi slapp ta bussen, skönt skönt. Idag vankas det jobb, känner mig lite trött men det känns ändå som det kommer att bli en bra dag. Solen kikar fram och jag slutar kl 17, då kommer P och hämtar mig så åker vi hem och lagar mat.

Idag ska jag också gå ner till gymmet, han inte igår, men de är någon där i receptionen till kl 19.

Så now it´s on!

Ha en toppendag alla snyggingar!

Kommentarer
Postat av: GalenBrud

ja men precis!

man blir ju deprimerad..



men men.. planer för dagen? :)

2010-09-16 @ 07:26:28
URL: http://galenbrud.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0