Nu jädrar ska det tränas

Nu är det så att jag är med och tävlar om ett presentkort från Dressroom. Och nu kommer min motivering till varför jag ska vinna:
Min motivering lyder:

Jag tycker att jag ska vinna för att nu är det så att jag funderar på att öppna en pastarestaurang. Och eftersom att jag är en pastaholic så kan ni tänka er hur mycket pasta jag kommer att äta.

Just därför behöver jag träna och vad skulle inte sitta snyggare än DENNA sjukt snygga dress? Jag skulle träna varje dag!

Just nu powerwalkar jag, men hur kul är det att göra det i ett par gamla urtvättade mjukisar från rean på Stadium och en Musse Piggtröja?Image and video hosting by TinyPic Nej tack!

Tävlingen anordnas självklart av det heta bruttorna med denna blogg.

Kommentarer
Postat av: nicole

å jag har också en sån tävling igång ju :)



/Shoppaholly

2010-09-04 @ 23:11:00
URL: http://nicolesjostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0