lördagsnöje

God morgon solstrålar.

Ligger ni i sängen och sover? Kanske är ni bakis? Det är inte jag. Två glas vin hemma i soffan igår och sedan somnade jag innan kl tolv. Nu har jag tvättstugan, killen ligger och sover och jag sitter och dricker kaffe och ska svara på era kommentarer mellan maskinerna, dags att gå ner om 20 min igen.

Snacka om lördagsnöje, men tycker att det är ganska roligt med tvättstugan, alla sina favoritkläder blir rena, man står och viker allt och det luktar så gott.

Men i nya lägenheten så har vi egen tvättmaskin och torktumalare, finns ingen tvättstuga så det är ganska skönt, kan man tvätta när det passar.

Nog om det, nu ska jag svara på era kommentarer.

XX

Image and video hosting by TinyPic

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv, Jag mår toppen =D vad gör du? =)

2010-09-18 @ 10:19:02
URL: http://marcuswoxter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0