jobb och födelsedagskalas

Gutten morgen min schööna!

Sovit som en stock inatt, gick och lade mig strax efter 22 och vaknade vid halv åtta, riktigt skönt faktiskt. Hoppas att ni alla sovit lika gott.

Idag blir det jobb 11.30-16.00 och sedan blir det födelsedagskalas gånger 2. Vi ska hem och fira Patriks pappa och hans systerson som har fyllt år. Så det blir lite god mat och en massa gott efter får vi hoppas =)

Sen blir det hem att gosa upp sig i soffan, jobb imorgon också. Är ledig på måndag så då ska jag fixa och dona lite. Måste fixa mina betyg från gymnasiet, men hittar inte min skola någonstans, haha. Den kanske inte finns längre jag menar man tog ju studenten för ca 100 års sedan, det byggs ju nytt heeela tiden =).

Sen ska jag skriva ett personligt brev till min utbildning, de vill veta varför jag sökt den, men ORKA. Jag söker väl den för en andlening, för att jag vill gå den och få den utbildningen!?!?!?!?

Ha en underbar lördag mins schööna =)


Image and video hosting by TinyPic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0