här är jag

God morgon kära vänner.

Nu är jag här igen. Tror denna dag kommer att bestå av att läsa bloggar, haha. Har inte gjort det på hela helgen.

Som ni vet har jag vart och besökt Stlhm. Haft det helt underbart, festat med kompisarna, hejat på mamma som gick stavgångsloppet, ätit middag med familjen, myst och bara haft det jättebra.

Men kändes roligt att komma hem och få möta älsklingens famn också. Saknar honom när jag inte är här, och saknar familjen när jag inte är där, lite jobbigt faktiskt.

Nu ska jag svara på era kommentarer och kika in era härliga bloggar.

Just det, klippte mig också, ska försöka ta en bra bil under dagen.

Xx // M

Kommentarer
Postat av: N

mm jobbigt att bo lång ifrån familj el pojkvän...

2010-09-28 @ 09:52:36
URL: http://niris.blogg.se/
Postat av: Nathalie

det blev lila tillslut^^ hur står det till med dig idag?:D

2010-09-28 @ 10:04:10
URL: http://liborius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0