friday i´m in love

God morgon alla söta.

Vill för det första tacka för de fina kommentarer jag fick igår. Ni är underbara!

Nu är det fredag, igen, fast egentligen spelar det ingen roll för jag jobbar hela helgen. Skulle ha vart ledig imorgon, men jobbar extra, men efter jobbet bär det av till svärföräldrarna för att fira Patriks systerson som fyllt 3 år och P´s pappa, som fyllt lite mer =)

Idag ska jag också jobba men börjar halv tolv så jag ska inte åka än på ett tag. Känns som att jag jobbat hur mycket som helst på senaste tiden, typ bara vart ledig någon dag då och då, men så blir det ibland när man har pluggat =)

Ikväll blir det mys framför en bra film och en massa godis, det var inte igår jag åt sådant. Fredagsmys!


Ska ni hitta på något roligt i helgen?


Xx


Kommentarer
Postat av: Giz

här blir det nog bara att dega i soffan hela helgen:) hehe.

2010-09-03 @ 11:38:31
URL: http://swegizmo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0