En långpanna kvar sedan 1 dag ledig

Good morning.

Jag är så trött så trött, men bara idag kvar sedan är jag ledig, iaf imorgon, sen jobbar jag helgen, sedan på måndag börjar JAG NYTT JOBB! På dagis igen, men mycket närmre och nästan heltid, men jag har sagt att jag kan jobba extra på donken, det är ju lite extrapengar i månaden.

Tråkigt att jag jobbar hela helgen då vi flyttar. Men tur att vi har så snälla vänner som hjälper till. TACK! Dock jobbar jag bara 11-17 på lördag så jag har iaf kvällen i nya lägenheten, men på söndag är det dags för långpanna igen.

Men som sagt, på måndag börjar jag på dagis igen =)

Jobbar sista långpannan idag - sedan ledig  i morgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0