en sådan där blä dag

hade jag igår. Låg på soffan hela dagen och bara mådde illa, ingen aning om varför men så kan det vara ibland. Blev hemma från jobb idag då jag vaknade med ont i halsen och magknip. Trist då det är första dagen på länge det är fint väder ute.

I helgen har jag jobbat lite extra, annars har den vart lugn, skönt med sådana helger, förra helgen var ju mina föräldrar här så då blev det inte mycket vila, men ack så trevligt vi hade det  =) Saknar dem redan.

Nu ska jag hjälpa en kompis med hennes CV =)

Ha en bra dag så länge =)

Puss

Kommentarer
Postat av: Helena

Hoppas du mår bättre nu!



Skriva CV är svårt... håller på med mitt nu men det är klurigt.

2010-11-15 @ 11:30:32
URL: http://matresan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0