God tisdag

God morgon på er.

Idag sov jag till nio, har inte hänt på evigheter, kanske är för att jag inte känner mig 100 % pigg, känner mig roslig i halsen och skulle gärna krypa ner under täcket igen, men så funkar ju inte verkligheten. Så nu sitter jag här med morgonkaffet med nyhetsmorgon i bakgrunden och läser lite bloggar.

Ska snart fixa mig iordning för min dagliga promenad, kanske man bli lite piggare =)

Annars händer det nog inte så mkt mer idag än att jag MÅSTE ta tag i geografin, blää. Analysera och jämföra östersjön och medelhavet, roligare har jag ju haft, när jag valde geografin trodde jag att jag skulle få lära mig mer om länder mm efter som jag ska jobba på hotell i framtiden, men det ända det handlar om är miljö, klimatförändringar, hållbar utveckling mm, självklart jätte intressant, men inte det jag trodde, men bara att hålla ut.

Hoppas att ni alla får en toppen tisdag. Hmm, ser mulet ut ute, vill ha soool.

XX

Image and video hosting by TinyPic

Den här gångstilen ska jag köra idag =)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0