En bra sommar

Jag vet inte varför men jag känner på mig att detta kommer att bli en helt underbar sommar.

Fast jag ska plugga heeela sommaren så känns det som att allt det roliga vinner över det. För det först ska den tillbringas med världens underbaraste. Nu i början av juni åker jag hem till Stockholm och hälsar på alla nära och kära, mamma fyller år också, sen när jag kommer tillbaka till Skåne så åker jag och tjejerna till Jönköping över en helg där vi har hyrt hus.
Sen kommer några kompisar från Stockholm hit och hälsar på, det blir en tripp till Köpenhamn, förhoppningsvis kommer mamma och pappa ner också.

Världens bästa Sara fyller år i juli så då blir det Stockholm igen. En massa sol och bad på mysiga ställen. Utflykter mm.

Som sagt, tror detta blir min livs sommar =)

Vad ska ni hitta på för kul?




Image and video hosting by TinyPic


Kommentarer
Postat av: Stina

Hej Alla glass älskare kolla in min test av magnum-strawberry-white



http://experienceno1.blogspot.com/2010/05/magnum-strawberry-white-en-sockerbomb.html

2010-05-18 @ 13:39:05
Postat av: Emilia

det låter underbart att du är så positiv- man bör längta till sommaren! för min del innebär det mängder av arbete, även 60-årskalas, studentmottagningar, bröllopsinbjudan, helegr "hemma" i strockholm samt vänner som ska ned till Ystad och hälsa på. Trevlig dag!

2010-05-18 @ 13:59:31
URL: http://espot.blogg.se/
Postat av: Alina

allt bra idag? =)

2010-05-18 @ 14:14:56
URL: http://musicrecord.blogg.se/
Postat av: Sofia

Jag tror också på denna sommaren. :) Jag ska dock jobba hela tiden, men börjar ändå med en vecka i Kroatien. Sen ska jag bara njuta av att inte plugga. ;) Jobbet är mer som en rutingrej nu känns det som, det går liksom av sig självt. ;)

2010-05-18 @ 15:00:53
URL: http://travelingaroundtheworld.blogg.se/
Postat av: Anonym

Wooohhoooooo.......

2010-05-19 @ 20:05:54
Postat av: Anonym

Wooohhoooooo.......

2010-05-19 @ 20:06:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0