Vart tog solen vägen?

Hej hopp.

Nu har det var mulet i 2 dagar =( Man blev lite smått bortskämd med all den underbara sol som har vart, men nu bara grått och dimma. Men men, har ju tvättsugan idag igen, bokade om till en annan tvättsuga, finns 3 och välja på så får se om denna är bättre en den andra. URK!

Annars blir det bara en massa plugg idag, har 3 prov på fredag. 3ST!!!! Matte, geografi och företagsekonomi. Herregud säger jag bara.

Uppdate för datorn: Nej, den funkar fortfarande inte. Min älskade lilla dator står bara där, helt avstängd och ledsen. Men men, ska fixa det så fort jag får pengar.

Sökte 5 jobb igår också =) Men jag blir lite smått irriterad faktiskt, man skriver ett bra och fint CV, en ordentlig ansökan så kan man inte ens få ett tack för din ansökan, eller vi har mottagit ditt mail, eller bara säga att du har inte det vi söker. Någonting kan man väl som arbetsgivare skicka så man iaf vet att det fått och läst sitt mail man har suttit och kämpat med. Men nej, ingenting, nu syftar jag inte på de jag skickade igår, hahaha, det har ju bara gått en dag, men jag har sökt en massa jobb innan utan att få ett endaste svar, även fast man har precis allt de som de söker och kanske lite därtill..... Klart man ger upp.

Men jag ska ikke ge upp, jag ska kämpa, kämpa, kämpa =)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0