Paus i pluggandet

Bläää, matte är verkligen tråkigt, eller så är det bara för att jag inte kan och då blir det tråkigt. Satt iaf på bibblan och pluggade ett tag, sedan åkte jag hem för att min mage började kurra, men tro inte att det är slut på pluggandet för det. För jag satte igång direkt efter lunchen och ska fortsätta nu efter middagen också är det tänkt, sen ska jag hinna med en kvällpromenad också, ska ju gå minst en gång om dagen och idag har jag inte gjort det, så det masta jag ta itu med sen =)

Annars har dagen vart väldigt bra, solen skiner och man känner att våren kommer närmare, känns som att alla är på lite bättre hunmör och framförallt piggare, och det vet vi ju alla att det har med solen att göra så den får gärna stanna kvar nu ett tag framöver tycker jag =)

Nää nu blir det biddag, lite plugg, promenad och lite plugg, ska ju hinna ta ett bad sedan också =)

Puss på er

Kommentarer
Postat av: Therése

jag håller med dig där, matte är verkligen tråkigt...

2010-03-05 @ 07:28:17
URL: http://thovdegard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0