Nu blir det plugg till kl 12

Så, nu har jag 3 timmar på mig att plugga lite, har 3 prov på fredag samt 2 inlämningsuppgifter som ska in på fredag. Ja, jag läääär ju känna att jag lever iaf. Heergud, jag kommer vara som en levande zombie innan helgen kommer. PUH!

Klockan 12 har jag tvättsugan sen blir det plugg mellan tvättarna, men nu har jag 3 timmar ostört pluggande, sen ikväll blir det bibblan, måste skriva ut lite papper, har ju ingen datorn och därför ingen skrivare. Men  men, 1kr per kopia kan man väl leva med fast man är en fattig student =)

Men ska man en dag ta över Hilton Hotel så får man väl offra sig liiite =)

Hörs sen min söta ♥

Puss




Kommentarer
Postat av: matilda

Visst va det :D

2010-03-08 @ 09:26:04
URL: http://qwentus.blogg.se/
Postat av: Maria - livet i Milano ☆

lycka till med pluggandet =)

2010-03-08 @ 09:44:51
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0