Kan inte sluta läsa

Började på en ny bok i morse, Guccikrigen, jag har redan läst halva boken, det går bara inte att sluta läsa. Så bra, men jag lkänner att jag har den tiden idag, vaknade yjugo i sex i morse så jag känner att jag kan ligga och läsa lite, annars kommer jag inte att orka denna dag, har precis satt på en kanna kaffe, ska ligga och läsa till tio har jag tänkt mig, sedan blir det att diska lite och ta en promenad medans solen lyser.

Sen ska jag hem och laga lite god middag till kvällen. Jag tar bibblan imorgon, vill inte sitta instängd där när det är sådant fint väder ute.

Puss



 

Läs den!

Skriven av Jenny Gucci

Kommentarer
Postat av: Modekatt

Ohh den ska jag nog köpa!!

2010-03-03 @ 01:30:53
URL: http://modekatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0