Ingen dator - inget bloggande

Men jag försöker så fort jag hae en möjlighet. Som nu.

Helgen har vart väldigt lugn, nästan för lugn, börjar ärligt känna mig som en pensionär. Lägga sig tidigt och vakna tidigt. Vad är det som händer? Jag känner för att fixa mig iordning och dra ut och festa, ja kanske inte just nu kl 7 på morgonen men ni förstår nog vad jag menar.

Det har blivit Let´s Dance, Solsidan och självklart melodifestivalen, alltid fel låtar som går vidare, men mina favoriter är redan i final så det är oki.

Igår var vi på bio och  såg Alice i Undeelandet 3D, den var riktigt riktigt bra, men jag hade en sådan sjuk dröm inatt som berodde på filmen, helt sjuk. Oki det var bara en dröm, eller? Haha, men jag vaknade iaf med hjärtat i halsgropen.

Veckan består av att plugga i 180, tvättsugan, promenader, bibblan, mail, jobbsökningar och mkt annat. Jag ska väl känna att jag lever, eller hur?

Jag hoppas att ni alla har haft en toppenhelg.

Puss på er.


 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0