Hahahaha

Gjorde ett guiz på Facebook. Observera att jag bott i Skåne sedan december och är född och uppviúxen på Lidingö.
Detta blev resultatet =)

Snackar du genuin skånska?
Resultat: Klart jag snackar genuin skånska.
Förmodligen är du en snapphane-ättling. Du är född och uppvuxen i Skåne, troligen på landsbygden utanför tättbebyggt område, eller så har du en naturlig talang för svåra språk som t.ex. skånska. Du kan utan problem ha en meningsfull konversation med både äldre skåningar... från landsbygden och yngre svenskifierade stadsskåningar. Skatta dig lycklig att dina föräldrar inte försökte få dig att snacka rikssvenska.

Kommentarer
Postat av: Ajja

Haha aaw :D Vad ska man göra lixom, han är ju för bra! ;) absolut! Klart vi ska komma ner, ska bara fixa ny bil och ledigt :P Klart jag tar hand om honom:) Ta hand om er där nere också! :D Kram!

2010-03-11 @ 12:46:27
URL: http://anneliemyrberg.blogg.se/
Postat av: HANNAH

Blir det inte fööör mkt choklad i den då? Jag älskade den caramel chew chew, men min kille tyckte den var för mkt typ :P

2010-03-11 @ 14:03:17
URL: http://www.hannahborg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0