Hade ju prov idag

så jag åkte inte till Entré, tar det imorgon istället, så det blev en snabbis till solariet och sedan har jag bakat havrekakor till världens bäste och gjort provet. Nu ska jag hoppa ner i ett bad med min nya SOLO. Lovley säger jag bara. Det är så grått och tråkigt ute så det känns ändå skönt att bara vara hemma och plugga idag faktiskt. Sen är det bara två timmar kvar till Babe kommer hem, denna dag har bara runnit iväg.

Ikväll blir det enrecote??? med pommes till middag. MUMMA på det. Ska dukca och göra det fint fint i köket. Jag älskar att piffa upp vardagen lite, allt blir så mycket roligare och mysigare då. Sen är det ju vårt favoritprogram på tv ikväll. Halv åtta hos mig. Jag har sagt till Babe att han ska anmäla sig dit, men han verkar inte vilja, fast jag tycker att han är helgrym på att laga mat och baka. Inte alla killar som är det, jag har verkligen tur.

Nej, nu kallar badet.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0