God morgon

God morgon alla söta. Då var det onsdag, fast man kan säga att det är torsdag och imorgon är det sista jobbdagen för de flesta =) Iaf för älsklingen, sen är han hemma i 4 dagar. Yey =) Hoppas verkligen på fint väder inför helgen, inatt har det regnat och nu är det alldeles grått och tråkigt ute.

På påskafton ska vi hem till babes föräldrar på påskmiddag, vilket ska bli mycket trevligt, fast vi hoppas själva middagen, eller maten eller vad man nu säger, det är ju nästan som julmat så vi ska äta dillkött istället och babe ska stå fär efterrätten. Inlagda päron, det ska bli spännande att pröva.
Annars blir det nog en lugn och skön helg, och förhoppningsvis lite fint väder så att man kan gå ut och hitta på lite saker.

Idag är det plugg som står högst på listan, imorgon ska jag ge mig ut och hitta saker att fylla påskäggen med, vet inte men jag tänkte köpa något mer än bara godos till babe, känns lite roligare, men jag vet inte rikigt vad ännu, men jag hitt säkert på något.


Ska ni hitta på något mysigt i påsk?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0