Fredag

Då var det fredag igen. Vart tar dessa veckor vägen egentligen?
Snart är det april och påsk, kändes som det nyss var nyår. Men men, fortare kommer sommaren.

Sovit som en kratta inatt, drömt en massa konstigt och bara legat och vridit och vänt på mig, tog jättelång tid innan jag kunde somna, men när jag väl gjorde det så vaknade jag hela tiden. Blä! Så idag kommer man väl vara lagom pigg. Sådana dagar känns det skönt att man pluggar och inte jobbar, att man kan gå ta en liten powernap om man vill mitt på dagen =)

Det blir nog en lugn helg i helgen, åker hem till Hässleholm ikväll, sen dröjer det innan jag får träffa min babe igen. Boooo.
Har prov nästa lördag i skolan och så, sen måste jag ta mig till Stockholm, men jag har inte riktigt bestämt mig när, vill ju att babe ska följa med också, måste prata med honom om det. Egentligen vill han inte dit, han tycker inte om Stockholm, men jag vill ju att han ska träffa mina kompisar och min familj såklart, så han offrar sig lite =)

Hoppas att ni alla får en toppen fredag.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0