Fredag

Godmorgon min älskade lilla blogg =) Som jag har saknat dig, men nu är jag här för att stanna =)

Idag är det fredag, igen. Blir att åka iväg en sväng och sola lite, sen ska jag handla, ska bjuda de jag bor med på middag här hemma ikväll, så det ska bli mysigt, sen var det nåonting i Osby tror jag som vi kanske ska iväg på, men det blir inte sent idag för jag har prov 8.15 i skolan i morgon bitti, och det är inte ok. Sen efter det vet jag inte om det bär av till Malmö eller inte, måste försöka få tag på babe ?=)

Annars blir det nog en ganska så lugn helg, känner mig på ett sådant partyhumör och vill helst ut och slå klackarna i taket, men vi får se vad som händer och fötter =)

Nä nu ska jág ta och fylla på kaffekoppen, måste bli mitt sanna jag.

Puss

Kommentarer
Postat av: Jessica

Vi får styra upp en fest snart... En utan snöiga promenader:)

2010-03-26 @ 08:04:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0