Back in buisness

Fast 800 kr fattigare, för det var det min lilla laddare till datan kostade, och nu ska jag blogga som aldrig förr. Yeeeeeeeeeeeeeeeeeeey =)

Idag har vi vart i Kristianstad, kul att komma utanför Hlm ioch se något annat.
Köpt 3 par skor och en plattång samt påskägg till la familia som jag ska skicka iväg nästa vecka. Undrar hur man skickar påskägg? Får köpa ett sådant där grönt paket. Undrar om mamma läser min blogg, jag har iaf köp presenter till dem också som jag ska skicka med..... Saknar dem sååå mycket just nu.

Nu ligger jag och Jenny här i varsinn soffa med våra laptops i knät =) Så skönt, men lir nog tidigt i säng idag, sovit väldigt knasigt de senaste dagarna, sen så läser jag en sådan bra bok också, Underdog.

Nää nu måste jag surfa runt lite, var länge sedan.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0