Hej hallå

Hej svejs därute.
Redan torsdag idag = fredag imorgon = fotbolls VM. Wohooo.
Är det någon av er därute som gillar fotboll, eller är det bara lilla jag?
Idag ska jag plugga och så. Patrik jobbar över så han kommer hem sent så jag har hela kvällen för mig själv, men jag är inte bitter för det. Ska snart gå ut på en powerwalk, sen hem och äta mina äggsmörgåsar, sedan blir det som sagt plugg och lite fix och don, sen ska jag laga mig en god enkel middag och sedan blir det en powerwalk till, kanske får jag med mig Patrik ut om han hunnit hem, men om han jobbar så är han säkert trött, typiskt killar ;)
Sen tycker jag att solen kan ta och komma tillbaka, vart grått nu sedan i måndags, helgen som var så himlans fin. Det är faktiskt juni nu. Stockholm har haft fint väder, trodde vi här nere alltid hade finare väder, kanske dags att flytta hem igen =)
Hoppas att ni alla får en toppen torsdag.
Puss


Kommentarer
Postat av: allie

jag längtar tills imorgon!

2010-06-10 @ 12:00:54
URL: http://alexandrastil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0