Nyhetsmorgon med en kopp kaffe

Godmorgon sötnosar.

Nu har babe åkt till jobbet, så skumt, så fort han säger hejdå så kan jag inte somna om utan går upp, fast iof är jag ju ledig så jag kokar mig en kopp kaffe och kollar nyhetsmorgon på tv 4, ganska mysigt att ligga nerbäddad i soffan och bara ha det bra. och inte känna att man måste stressa upp,
Fast jag börjar bli lite smått rastlös kan jag säga, längtar tills jag ska börja i skolan, det är snart så det ska bli skönt.

Idag ska jag till skatteverket och se om jag kan få ut något personbevis, tänkte ta en promenad dit, det är en bra bit men jag känner att det blivit lite för mkt godsaker denna jul och ännu mer godskar nu hemma hos älsklingen när vi haft våra myskvällar, man brukar ju prata om sambohull =) Hahaha, så sant så sant. Så nu är det dags att komma igång, ska köpa träningskort med Jenny, sen jävlar, beach 2010, here we come!!!

Nästa vecka kommer mitt flyttlass till Hässleholm där jag ska bo, just nu är jag hos Älsklingen i Malmö. Men som jag sagt tidigare så har jag glömt en hel del hemma så ett besök på Ikea kommer det att bli, behöver iaf två hyllor, ett skrivbord och ett litet vardagsrumsbord, kanske lite ljus och sånt med =)
Sen tror jag att mitt rum kommer att blii jättefint. Ska även köpa 2 stora ramar. när jag hade min avskedsfest så hade jag lagt ut en massa papper där kompisarna fick skriva små hälsningar till mig som jag kunde ta med mig och läsa när jag har lite hemlängtan och saknar dom, så jag tänkte att jag skulle rama in dom, de var verkligen fina små rader de skivit till mig.

Kommer kännas konstigt att åka härifrån nu, fast nu är det bara ca 9 mil tror jag istället för 62, liiite skillnad kanske.
Så jag ska absolut inte klaga för I´m sooooo happy....

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0