Mot Stockholm

Godmorgon sötnosar.

Som ni kanske förstår från det tidigare inkägget så har jag inte vart så jätte sugen på att blogga, inte sugen på någonting faktiskt, men det kanske känns bättre att få skriva av sig lite, få tänka på annat.

Jagf har aldrig tidigare i mitt liv haft husdjur, utan Fanny tog vi över av en som inte ville ha henne kvar. Vi har haft henne i ca 4-5 år och hon har vart den mest underbara lilla prinsessa man någonsin kan ha. Skällde aldrig, tiggde aldrig (fast hon kom alltid när maten var på g, men inget skälls och slafs), hon fick alltid julklappar, trimmades och badades ca var 3e månad. Hon kunde inte haft det bättre hos någon annan familj.

Men nu har hon blivit en ängel, jag hoppas att hon hamnar hos farmor och morfar och inte i en vovvehilmel, hon var lite rädd för andra hundar nämligen.

Idag ska jag åka och hälsa på i Stockholm, mamma kommer och möter mig vid tåget, känns kul att få träffa alla men samtidigt konstigt när ingen Fanny kommer viftandes och hoppandes när man öppnar dörren.

Men som sagt, måste göra det bästa av situationen.

När jag kom hem till Hässleholm igår så hade jag fått massa post. Usch tänkte jag, men inte en endaste räkning, enn stort kuvert från mamma och pappa som inne höll 2 st av min favorit tidning. Blev så glad.
Sen ett brev från mormor som hon skrivit och lite pengar, hon tyckte jag kunde unna mig lite vin =) Ska skriva ett brev tillbaka på tåget till Stockholm så får jag posta det när jag är hemma här igen.

Hoppas att ni alla får en fin fredag.

Puss



Fanny älskade att vara nere vid vattnet och mata fåglarna



♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0