Mot Hässleholm om ett tag

Godmorgon på er.

Nu sitter jag och Jenny här med morgonkaffet framför varsin laptop =) Socialt värre =)
Snart ska hon väcka sina små barn så ska vi åka och lämna dom på dagis/skola, sen ska vi in till Hässleholm. Jenny har några ärenden och jag måste köpa lite block och pennor mm inför skolstarten på måndag, Sen ska vi besöka cafet dä jag kanske kan få extra jobba lite. Vore verkligen toppen med lite xtrapengar när man pluggar, och det roliga är att det är ett helt nytt cafe så det känns väldigt fräscht och trendigt.

Fullspsäckad dag med andra ord, sen när vi kommer hem ska vi fixa i mitt rum.

Ha en toppen dag alla söta.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0