Lite snö

Godmorgon alla söta.

När jag kom hit ner i onsdags var det ingen snö här utan strålande sol och blå himmel, men när jag vaknade i morse så hade det kommit lite snö inatt. Lite mysigt faktiskt, det ska ju tydligen bli kallare nu.

Inatt var det första natten jag inte vaknade av att jag hostade. Så skönt faktiskt. Nu kanske det äntligen är över. Yeeeey =)

Jag ligger och kollar på nyhetsmorgon och babe ligger inne i sovrummet och snarkar ♥ Hihihi.

Idag vet jag inte riktigt vad som händer faktiskt, men ska väl åka iväg och handla lite och kanske åka iväg till hans föräldrar.

Känns lite konstigt faktiskt att man inte har någon biljett hem imorgon, brukar alltid åka hem på söndagar men inte nu. Känns lite både och faktiskt, men jag hoppas verkligen inte att jag ska få så stor hemlängtan, det är ju tur att man har Facebook så jag kan se vad mina kompisar sysslar med dör hemma =)¨

Nää, nu ska jag väl läsa mina dagliga bloggar och sedan ska jag läsa min nya skvallertidining =)

 

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0