Idag kommer flyttlasset

Alldeles nyss ringde flyttgubbarna, de kommer med flyttlasset ikväll. Trodde faktiskt att de skulle ringa minst en dag innan, så nu blev jag heeel stressad. Har inte fått säga hejdå till älsklingen eller någonting, men förhoppningsvis kanske de jag ska bo hos ta emot mina saker, det är dock inte så mycket, 3 kassar kläder, sängen som är ihopplockad, min tv, och 2 banankartonger, så får jag åka dit imorgonbitti. Måste verkligen till skatteverket idag, börjar få panik varför min adressändring inte är fixad. JAG MÅSTE BÖRJA I SKOLAN NUUUU!!!!!

Varför ska allting alltid krångla så mkt? Jag blir så irriterad.

Nu vågar jag inte gå och handla eller gå till skatteverket om jag inte vet om de kan ta mina saker, för annars måste jag ta ett tåg ganska så snart, tar iof bara 48 minuter men de går bara en gång i halvtimmen och sen måste jag bli hämtad i Hässleholm samt att jag ska ta mig till tåget härifrån också.

Gulp, jag fick akut magknip. Andas, andas, andas.................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0