Hemma igen

Då var vi hemma från Hässleholm. Har vart och fixat en del ärenden sen så avslutade vi stan med en fika. Galet mysigt. Docl såååå otroligt kallt ute så man har egentligen ingen lust alls att vistas där. Men ibland har man inga val.

Nu ska vi snart åka och handla lite middag och hämta barnen, sen ska vi fixa i mitt rum så att det blir klart ikväll. Det ska bli spännande och se hur det blir.

Saknar min babe så otroligt mycket fast det bara har gått två dagar, men jag blev så trygg med han under dessa två veckor som jag var där.

Men snart får jag pussa på honom igen ♥

Kommentarer
Postat av: mamajay

HEj, allt bra? spana in gärna min blogg :D

2010-01-13 @ 13:44:15
URL: http://mamajay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0