Härligt bad med ett glas rött

Åhhh, har precis tagit ett långt bad, så skönt. Älsklingen tände massa ljus därinne och kom in med ett glas rött när jag låg där. hur mysigt som helst. Min lilla gulleplutt =)

Nu ska han baka sina efterlängtade kanelbullar =) Och sen ska jag laga en pastagratäng med mozarella till middag =)
Jag blev verkligen som en ny människa efter badet.

Ikväll bli det nog bara mys här hemma. Känns inte som vi gör annat, men nästa vecka ska jag bege mig till Hässleholm och invänta mitt flyttlass som kommer från Stockholm.
Så man får passa på att mysa fram tills dess =)
Iof så får vi såååååå mkt närmre tull varandra nu en innan, det känns så himlans underbart....

I´m sooooooo happy ♥

Kommentarer
Postat av: Linn

Det var så lite, den är jättebra :)

2010-01-09 @ 19:14:13
URL: http://elselinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0