Haft en heeelt underbar helg

Godmorgon alla sötnosar.

Har inte bloggat på hela helgen, men har vart i Malmö hos min pokjvän och bara haft det sååå himla bra. En av de bästa helgerna på väldigt väldigt länge.
Jag är verkligen så lycklig.

Åkte ner i fredags, kan inte förstå att det bara tar 48 minuter nu och inte 6 timmar, så himla underbart. Jag mötte upp homom efter att han hade slutat, vi åkte iväg och handlade men bestämde oss för att gå ut och äta istället. Vi gick till en restaurang som heter Casa Mia, så underbart gott var det. Efter det så åkte vi bara hem, tog ett glas vin och satte på en film, men vi båda var så trötta så det blev tidigt i säng. Vaknade tidigt och utvilade på lördagen, gick upp och tog det lite lugnt, åkte iväg och åt lunch och gick runt lite i affärer, jag letade efter ett spel till Wii men det fanns ingenstans förutom på webhallen där man kunde beställa det men jag ville ju ha de på engång. Men men, vi tog en massa resekataloger för vi är sugna på att sticka iväg någonstans.

På kvällen åkte vi hem till hans föräldrar där han syter med kille och barn också va, vi blev bjudna på pizza och fika. Galet mysigt. Gjorde likadant som i fredags, åkte hem, tog ett glas vin och satte på filmen igen, men lika trötta som innan så det blev sängen innan kl 23, men vad gör det.

Igår vaknade vi galet tidigt, gick upp och kokade kaffe, kollade nyhetsmorgon och resor. Tog en sväng till Ikea och handlade lite, sen handlade vi mat mm. Åkte hem och älsklingen bakade bullar och gjorde en enkel middag bestående av mozarella, italiensk skinka, rucculoa och coktailtomater, sååå gott. Sen blev det lite film, men jag gick och lade mig före honom.

Ideag blir det lite ärenden på stan, skolan börjar idag men idag är det bara att skicka personliga brev till mina lärare. Pluggar ju på distans så jag går inte i skolan. Lite smått skönt.

Imorgon bär det hem till Hässleholm igen, förhoppningsvis kommer älsklingen dit på fredag då Jenny fyller år och vi ska väl ha en liten bjudning.

Oj vilket långt inlägg, men har haft en fullspäckad och underbar helg med min babe.

Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0