Godmorgon

Godmorgon Sunshines =)

Igår kväll var jag såååå trött så jag hamnade tidigt i säng medans Babe satt kvar och tittade på filmen, vet inte varför men kunde bara inte hålla ögonen öppna.
Men jag har iaf sovit som en prinsessa inatt =)
Vi gick en långpromenad efter middagen, Babe skulle hämta ut sina nya skor, supersnygga verkligen.

Idag ska jag iväg till Skatteverket och hämta personbevis, som jag måste skicka iväg till skolan och till min hyresvärd.
Känner på mig att jag inte kommer att vara ensam där, eller så har jag turen att många kanske fortfarande är bortresta. Jaja, jag har inte bråttom någonstans så jag kan vänta.

Ute ser vädret fint ut, det har kommit lite mera snö och det är mysigt. Idag är Babe ledig så kanske ska vi ta och hitta på något.

Nästa vecka kommer mina saker till Hässleholm, det känns lite skönt, sen måste jag iväg till Ikea och köpa lite saker, glömde mina hyllor hemma och det måste jag verkligen ha, kanske en garderob också. Hmmm. I love Ikea =)

Hoppas att ni alla får en bra dag.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0