2010

Skumt det känns att skriva det. Jaja, första inlägget i år då =)

Hade verkligen en jätte trevlig nyår trots att jag inte fick fira med mina älskade vänner. Jag och babe var hemma hos en av hans kompisar, det var galet trevligt. Vi åt tacos, festade, dansade, skålade champagne, skör raketer och dansade lite till =) Vi var väl ca 30 pers och alla var verkligen jättetrevliga. Jag kände ju ingen förutom P men som sagt, alla var galet trevliga.

Idag har det bara vart mys i soffan, film och tv, men ikväll ska vi gå och se Avatar på bio, det ska bli mys, har aldrig sett 3d förut så det ska bli spännande.

En riktigt lugn och mysig nyårsdag =)

Hoppas att ni alla hade en lika trevlig kväll som jag =)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0