1056

sms hade jag på min mobil. Helt galet. Och ändå så tycker jag att jag raderar den med jämna mellanrum. Men men, nu är ett gäng onödiga sms borta. Hahaha, dagens i-landsproblem.

Nu har jag iaf vart och handlat middag och ett par stövlar, glömde ju det mesta av skor och så hemma och känner inte riktigt att jag kan gå runt i högklackade stövlar varje dag, specielott inte om man bara ska gå handla och har mjukisar på sig. Men de var på rea så det passade mig helt perfekt. Nu ska jag lägga mig och läsa lite, om någon timme kommer älsklingen hem och då blir det lite middag innan jag ska åka hem.

Puss på er sålänge.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Sv: Tack så mycket, följ mig gärna :)

Filmen var jätte bra, så se den!

2010-01-19 @ 18:05:14
URL: http://jenniferbergqvist.blogg.se/
Postat av: Jennie



Hejhej!

Vill du fräscha upp bloggen? Jag gör bloggdesigners :) Hör av dej till mej oavsett ja eller nej :D

kram och hoppas allt är bra med dej!

2010-01-19 @ 22:14:36
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0