Pluggtajm åter igen

Hej på er.

Hoppas att ni alla har sovit gott, det har jag iaf, fast vid 5 tiden i morse var jag tvungen att gå upp och lägga mig på soffan och läsa lite, ja, han snarkade inatt igen :D Min lilla älskling, men när han gick upp vid 6 så var jag halvt som halvt vaken och han kom in med en kopp kaffe till mig, det tyckte jag var lite gulligt.

Hade världens härligaste dröm inatt, tänkte skriva om den sen, måste komma ihåg alla detaljer, men jag vet att jag var så gald när jag vaknade, fast jag vet inte alls vart den kom ifrån, helt galet =)

Denna dagen bjuder inte på så mycket mer en studier, sen bli det pannkaksmiddag. Det är synd att det är så tråkigt väder för jag vill ut och gåååå. Men åker ju snart hem till Hässleholm och då blir det TRÄNING!!!!!!!! Woho, jag och Jenny ♥

Men vi får se, kanske blir en promenad under dagen, klockan har ju bara passerat nio så det kanske klarnar upp lite =)

Men jag hoppas att ni därute för en toppendag på jobbet/skolan/hemma eller vart ni nu befinner er.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0