Lördag och det betyder

MELODIFESTIVALEN!!!!!!!! Fast iof så tycker jag att det har blivit totalt totalt värdelöst. Det blir verkligen bara sämre och sämre, vilket är väldigt tråkigt men men, på något sätt så måste man ändå titta. Det har väl med en liten tradition att göra kanske, att man liksom måste se det.

Köpte slagerbibeln förra helgen och ska jag vara ärlig så känner jag knappt igen någon av artisterna kväll. Det skulle vara Andreas Jonsson då, och Eric han är väl Molly Sandéns kille va? Fast jag har aldrig hört han sjunga, para sett han i skvallertidningar med Molly om det nu är han.

Igår var det en lugn kväll, pratade med min älskade mamma, kollade Let´s Dance och det otroliga roliga programmet Solsidan, någon som sett de? Hahahaha, så galet bra.

Nu ska jag snart fix mig iordning tror jag, sen blir det att åka och handla lite, babe ska äntligen få sitt citrongräs som han har längtat efter =)

Puss på er.




Idag ska babe äntligen få sitt kära citrongräs

Källa till bilden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0