Italiensk restaurang

blev det igår. Hur mysigt som helst.
Älsklingen kom hem efter jobbet, jag satt och försökte plugga lite men var alldeles för trött och hungrig för det. Så vi tog oss varsitt glas vin och fixade oss iordning och åkte in till stan.

Vi hittade en italiensk resturang som såg väldigt mysig ut vilket det även var. Vi delade på en jättegod förätt med parmaskinka och melon och till varmrätt tog älsklingen en pasta med fläskfile och jag en pasta med lax, smakade jättebra.

Som vanligt när man har ätit så tar matkoman över så vi åkte hem, älsklingen ville ha kaffe så han tog sig en kopp och jag gick och lade mig och läste min super braiga bok.

En väldigt mysig kväll, det gäller verkligen att lyxa till vardagen ibland, det hela blir liksom lite roligare då =)

Idag blir det en massa plugg, ska skriva en uppsats om hållbar utveckling, roligt värre. Sen blir det att baka kladdkaka till babe vilket jag looooovade igår så då måste jag ju göra det =)

Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0