Godmorgon everybody

Disney Channel och en kopp kaffe, kan morgonen börja bättre =)

Dock har inte träden blommat ut, blommorna kommit upp, gräset har inte blivit grönt och solen skiner inte. Jag kan inte packa badväsken och dra till stranden. Varje dag väntar jag men ingenting händer. Men det duger lika bra med en mörkgrå himmel, 1 meter snö, kallt och ruggit.
Man behöver ju inte vist, å att säga =)

Idag blir det plugg för hela slanten, ska börja på en massa nya arbeten, det kommer bli 4 tuffa veckor framöver känner jag, det är inga små arbeten som jag ska skriva, men det kommer att bli kul ändå tror jag. Det är ju inom de ämnen jag tycker är kul så det ska nog gå bra.

Det är väl det som händer idag, fast vem vet, kanske mina drömmar om sommaren kommer, inte för att jag tror det men man kan alltid drömma =)

Puss

Kommentarer
Postat av: caroline

lät som en bra start på dagen du :D

2010-02-17 @ 14:20:50
URL: http://temanonsens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0