Företagsekonomi är inte roligt förtillfället

Bläää.

Varför valde jag detta ämne för? Är ju iof väldigt likt marknadsföring som jag läste förra terminen så man känner ju igen en hel del, men roligt är det inte. Just nu håller jag på med en stor inlämningsuppgift, men har fastnat lite, eller inte fastnat, jag tycker bara inte att det är kul så då vill jag inte fortsätta, men jag måste, är ett superstort arbete och det ska skickas in denna vecka.

Men men, bara att kämpa vidare, snart kommer pojkvännen hem och då blir det lite middag.

Heja Michan, heja Michan, heja Michan. Du klara det =)


Kommentarer
Postat av: pelle

fy fan, det är så jävla kämpigt att slita med något som man känner inte ger något.



hoppas det lossnar snart i alla fall, mate!

2010-02-04 @ 17:12:24
URL: http://pellespersonliga.se
Postat av: Danne

fattar inte hur du orkar hålla på michan.. haha

2010-02-08 @ 11:26:15
URL: http://alltomdanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0