Fast i Thomas Sabo djungeln

Fick ju ett jättefint armband av min underbara pojkvän i tisdags då vi firade 2 månader.
Jag åkte in till stan dagen efter för att jag skulle titta på berlocker, kan ju säga att det fanns ju inte EN utan MILJONER, hon i kassan var så trevlig och berättade att de skulle få in 40 st nya snart. Jag sa att jag har redan fastnat i Thomas Sabo djungeln och allt är min killes fel =)

Men nu kan man hela tiden önska sig nya berlocker vid alla olika tillfällen samt att man kan köpa till sig själv då och så, dock är de inte så billiga, men man måste få unna sig. Igår blev de iaf en berlock som var ett coktailglas, de var hon i kassan som tipsade om det och sa att det var en av hennes favoriter =)

Måste bara säga att jag är så nöjd och att jag har fått en ny hobby, eller hobby kanske man inte kan säga, men jag känner redan suget att få åka in och köpa en ny berlock =)

 

Detta armbandet fick jag ♥


Belocken jag har 298 kr (man kan ha flera berlocker samtidigt)

 

Några av de miljoner berlocker

 

Några till

Ja, inte konstigt att man blir beroende =)

Och dessa är ingenting emot de som finna ute i butikerna. GALET!


Kommentarer
Postat av: Madde

Nja inte så mycket skoj här. Har varit i skolan fram till 11 och nu ska jag väl sätta mig och plugga snart och äta lite lunch kanske :/ Hoppas du får en fin dag i alla fall! Kram /M

2010-02-04 @ 12:01:20
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0