Back in Hässleholm

Nu är jag tillbaka i Hässleholm, kom hit igår kväll. Mysigt. Men det var tomt utan babe inatt måste jag erkänna, saknade hans snarkningar.

Men idag ska jag och Jenny in och skaffa träningskort, så imorgon bitti smäller det. Yeeeeey. Måste fylla Ipoden med en massa bra träningslåtar, så har ni bra tips så säg gärna till =)

Idag har jag bestämt mig för att ta en pluggfri dag, det behövs ibland och jag har lämnat in allt som ska lämnas in så jag känner mig nöjd och stolt.

Så det blir istället lite tvätta, fixa och dona, ska skicka lite mail osv. En lugn mysig dag i Hässleholm helt enkelt =)

Puss sålänge.


Kommentarer
Postat av: Alina

hejhej, du vet nog inte vem jag är hehe..undra bara om du kunde logga in på blogg.se igår? för för mig strulade det hela dagen.



Kramar

2010-02-16 @ 13:57:36
URL: http://musicrecord.blogg.se/
Postat av: M A R i E (mandelstrom på ärten)

Vad skönt att skaffa ett gymkort och komma igång med det! Jag älskar min träning. =)



Kul att du kikade in. Jag har det underbart, vill inte åka hem.

Kram!

2010-02-16 @ 14:59:41
URL: http://mandelstrom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0