Alla hjärtans dag

Godmorgon på er sötnosar, hoppas att ni sovit gott. Det har jag iaf =) Hela natten bredvid min älskling och jag har inte hört han snarka en endaste gång :D Skönt värre.

Nu sitter vi här i soffan, jag med datorn i knät och bloggar, älsklingen bredvid med datorn och kollar på lägenheter, gud vad mycket fint det finns. Man vill bara flytta till något nytt och åka och köpa massa fina saker till. Lovley. Ja sen har vi ju våra kära kaffekoppar bredvid oss och barnprogram i bakgrunden =) Så som det ska vara =)

Idag vet jag inte vad som händer, det är ju alla hjärtans dag så det blir väl lite extra mys med babe och jag måste plugga lite.

Imorgon bär det av hem till Hässleholm, så Jenny: Now it´s on med träningen, nu finns det inga hinder. Kommer hem vid nio tiden imorgon bitti bara så du vet ♥ Så nu blir det . träna, träna, trääääna =)

Ha en underbar alla ♥ dag mina fina.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0