30 årsskiva

Hej hallå.

Sitter här och kollar på Hogan Knows best, riktigt roligt program =)

Igår hade vi en mkt trevlig kväll med skumpa och en massa skitsnack. Mysigt värre.
Men jag får verkligen en sådan skallebank av skumpa, jag vet inte varför, jag blir aldrig bakis, oavsett vad jag dricker, men just skumpa får skallebanken att bryta ut.

Ikväll är det iaf 30 årsskiva hos en av Jennys kompisar, så det ska bli rktigt roligt. Vet dock inte vad jag ska ha på mig men det löser sig säkert. Det har ju kommit typ en halvmeter snö så det känns ju inte så jättekul att klä sg i kjol och lågskor.

Tänk om det var sommar, så kunde man ha satt på sig ett par jeansshorts och ett snyggt linne och ett par högklackade skor..... Ååååååh snälla sommar, kom hit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0