ta sig i kragen

Guttenmorgen

Efter några dagars minisemester i Stockholm hos min underbara familj börjar nu vardagen igen, hua. Ibland går tiden bara för fort. Man kanske ska börja jobba som lärare som mamma, hon har vart ledig sedan juni och börjar inte jobba förens nästa vecka, snacka om semester. Vill också. Men det är bara att ta sig i kragen, veckorna går i alla fall så fruktansvärt fort. Det är redan onsdag och snart helg igen.

Jag vet att det låter jättehemskt, men det är bara 3,5 månad kvar till första advent =) Inte för att jag bryr mig, tycker att det är väldigt mysigt, komma hem och tända ljus och allt det där, men självklart kunde sommaren har varat ett par månader längre. Men det får ta och bli en utlands resa efter jul istället.

Hoppas att ni alla får en underbar onsdag.

Pöss

Som sagt, bara att ta sig i kragen

Kommentarer
Postat av: Novembersara.

SV! TACK!

2010-08-11 @ 07:54:25
URL: http://novembersara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0