Pysseldag idag

God morgon sötisar.
Sitter som vanligt här med min kopp kaffe, surfar runt lite med tv 4 nyheterna i bakgrunden. Vädret är lite halvgrått men det gör inget, för idag ska det städas och pluggas.
Imorgon kommer det ett par stycken och tittar på lägenheten så då måste det vara snyggt och fräscht, men pedant som jag är så är det aldrig så mycket att städa, lite skurning och dammsugning bara =). Funderar på om jag ska vara duktig och tvätta fönstren också när jag ändå håller på =) Eller börjar det regna direkt efter?
Ja, roligare en så blir inte min dag, förutom min powerwalk då =) Men annars händer det inte så mkt mer,
Hoppas att ni alla får en toppentisdag.
Puss

Kommentarer
Postat av: m a t il d a

sv' tack. jag hoppas dt kommer gå bra att köra :):)

2010-08-03 @ 09:08:39
URL: http://sparklegirl.blogg.se/
Postat av: Marcus Å

Klart ni ska få lite bra tips. Plugg idag då?

2010-08-03 @ 09:50:03
URL: http://slipsens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0