Ingen otur hittills utom en sak

fast det hör inte till datumet. När jag väl var färdig och klar för att bege mig till Arbetsförmedlingen, då kommer jag på att jag har alla betyg och referenser från mina jobb hemma i Stockholm. Smart där Michaela! Så det var ingen ide att gå dit och skriva in sig så de behöver alla mina papper, även om de inte behövde dessa idag så behöver de alla papper när jag går dit nästa vecka på det där obligatoriska mötet. Suck. Detta händer bara mig. Var så bombsäker på att jag hade alla sådana papper här.


Men icke sa nicke.

Får se om någon av mina kära vänner kan gå upp i lägenheten och raffa åt sig dom.

Ser btw ut att bli en fin kväll, det har klarnat upp lite och det hurrar vi för. Ikväll blir det en lugn hemmakväll då klockan ringer 05.00 imorgon för att jag ska bege mig till Hässleholm för att göra prov kl 8.15.


Har sagt det förr och jag säger det igen, hur kan man lägga in alla prov på lördagar 8.15???






Bjuder på en bild av mig 1983. Ärligt, har ni sett ett större huvud?:D

Kommentarer
Postat av: Malin

Ja den är otroligt fin! Så svårt att välja!

Läste att de klarnar upp hos dig också, hoppas det håller i sig under helgen!!!

2010-08-13 @ 15:43:06
URL: http://malinmariathereses.blogg.se/
Postat av: MyzaaN

naawe gulligt ;) hade också lite sötrre huvud när jag var liten ;)

2010-08-13 @ 15:50:16
URL: http://myzaans.se
Postat av: Elina

Vilken sötnos!

2010-08-13 @ 16:33:29
URL: http://elinaryttbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0