Mot Stockholm

I morgonbitti bär det av till mitt älskade Stockholm. Nu har jag inte vart där sedan i Januari så det är verkligen på tiden. Ska mysa med alla mina nära och kära och jag och Sara har redan lagt upp en massa planer. Wohooo vad jag längtar.

Tåget går redan 6.14 men jag tycker att det är skönt för då är jag framme innan lunch och man kanske somnar på tåget, min älskade pappa kommer och hämtar mig på stationen ♥

Det ska verkligen bli kul att träffa alla igen, sist var jag bara där fredag-lördag men nu ska jag stanna längre, det som är så bra när man läser på distans, bara man har böckerna och laptopen så kan man befinna sig vart som helst, så skönt.

Men självklart kommer jag att sakna min babe, var längesedan vi var ifrån varandra så länge, visst det är jättebra för förhållandet, men ändå, jag kommer sakna honom galet mycket.

Men jag är såååå glad att få träffa alla igen.


Puss



Mot Stockholm


Kommentarer
Postat av: alexandra

sv: haha ja du får göra det.. hoppas du hittar:D



åh tack så mkt <3

2010-04-13 @ 10:44:50
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: ANGELICA BLICK

sv; ja men precis! värsta kapet ju :) så länge man inte köper typ trosor och sånt så är de ju inte äckligt med tp kavajer, väskor och stickade tröjor :) kram

2010-04-13 @ 10:50:42
URL: http://angelicablick.se
Postat av: Ankiepankies

Ta med mig! (A)

2010-04-13 @ 12:20:19
URL: http://ankiepankies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0