Påskdagen

Good morning sunshines.

Jag var sååå fruktansvärt trött och mätt igår så jag låg bara på soffan och slappade med babe. Mys. Men idag är det bättre, pigg och utvilad, sitter och dricker kaffe och kollar barnprogram, det enda som går den här tiden, men babe har fixat Solsidan till mig eftersom jag somnade tidigt i fredags så den blir det att kolla in snart. En helt underbar serie tycker jag.

Få se om det bär av till Ystad idag, vi ska ju kolla in Carolina Gynnings utställning, ska bli riktigt kul, sen såg jag på FB att en familj som vi brukar fira midsommar med är där och tjejen ville också kolla in utställningen så det vor kul om vi möttes upp där =) Ska skriva till henne på Fb sen.

Ikväll kanske babe ska ut men jag har bestämt mig för att spela Bingolotto, kalla mig tant, men jag tycker det är ganska kul när det är speciella tillfällen, inte så att jag sitter varje söndag och spelar. Tänkte att jag skulle vinna mig en bil. Så det blir en myskväll med lite vin, god mat och Bingolotto, med eller utan babe, det märker vi =)

Hoppas att ni alla hade en trevlig och mysig påskafton



Kalla mig tant, men kul är det (ibland och Lokt var bäst)


Kommentarer
Postat av: Sandra Törn

Haha, vi spelade oxå bingolotto! :D Vi kan vara tanter ihop! :D

2010-04-05 @ 07:39:18
URL: http://sandratorn.blogg.se/
Postat av: Sandra Törn

Haha, vi spelade oxå bingolotto! :D Vi kan vara tanter ihop! :D

2010-04-05 @ 07:40:06
URL: http://www.scenbloggen.com/sandratorn
Postat av: emma

FAN vad kul att kolla in carolina gynnings utställning :)

2010-04-05 @ 08:14:33
URL: http://presidentemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0