I´m Back

eller inte, men jag har kommit hem till min pojkvän och han är på jobbet så vem kastar inte sig över datorn och bloggar lite =) Skönt att vara tillbaka.

Vaknade upp till strålande sol, underbart. Idag ska jag ta en promenad in till stan och kolla om mitt armband jag lämnade in innan jag åkte till Stokcholm har blitt kklart, sen måste jag lämna in en berlock som har gått sönder =( Mitt coktailglas med drinkpinne, drinkpinnen har lossnat, men de sa att det var ett års garanti med kvitto så det ska fixas, sen ska jag se om jag hittar någon god middag och sen blir det hem och plugga lite innan babe slutar för då ska vi ta oss till IKEA =)

En härlig dag helt enkelt.

Hoppas att ni får en härlig onsdag och att ni har sol och värme.

XX

Kommentarer
Postat av: bella

älskar solen!!:D

2010-04-29 @ 19:49:41
URL: http://magnussonbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0